Review mascara luxe 2 in 1 cu ser de la Avon

  In catalogul Avon 17/2015,ultima campanie a acestui an ,am descoperit multe oferte.M-am inspirat si pentru cateva cadouri de Craciun pentru cei apropiati.
Insa,deocamdata,vreau sa va prezint un produs care mi l-am achizitionat din acest catalog.Este vorba despre mascara luxe glamorous lash sau mascara luxe 2 in 1 cu ser la oferta de pret de 25 lei.
Dupa cum spuneam este un mascara cu doua capete:unul contine ser pentru intarirea genelor,iar celalalt mascara pentru volum fascinant.
Acest ser previne caderea sau ruperea genelor,asigurand acestora un aspect plin si sanatos.
Dupa prima aplicare a rimelului am observat ca genele nu mai imi cad.Din fericire cred ca am descoperit rimelul dupa care nu ma ustura ochii.Nu incarca deloc genele ba chiar nici nu simt ca sunt date cu rimel.
Este primul rimel de care sunt multumita,iar serul pentru intarirea genelor este un bonus.
Voi ati folosit acest rimel?

Comentarii

Postări populare