Review crema de fata Kalea cu castravete

  Astazi o sa va vorbesc despre una dintre cremele mele preferate care deja este pe terminate insa nu m-am putut abtine sa va spun si voua cat este de benefica.
 Este vorba despre crema de fata Kalea cu castravete.

 Aceasta crema m-a ajutat enorm in hidratarea tenului pentru ca textura ei este un pic grasa dar se absoarbe imediat de catre piele.





Dupa cum puteti vedea deja am terminat-o insa am adaugat-o in comanda urmatoare la Ladys.


Este ambalata in cutii practice,a cate 100 ml la un pret accesibil pentru fiecare.
 Aceasta crema in combinatie cu gelul de curatare a fetei despre care v-am vorbit aici m-au scapat de efectul pielii uscate.
 Costa doar 7,99 lei si poate fi comandata de pe site-ul oficial Ladys si anume www.ladys.ro .
 Si acum urmeaza intrebarea mea.Credeti ca calitatea produselor depinde de pret? 




 

Comentarii

Postări populare