Lenjerii de pat ieftine

Pentru ca asteptam cu nerabdare primavara in toata regula trebuie sa ne apucam si de curatenie generala.Pastele se apropie cu pasi repezi si am nevoie de ceva nou in casa.Asa ca m-am gandit sa schimb lenjeriile de pat.Cum sunt o fana a cumparaturilor online,bineinteles ca am cautat pe net lenjerii pe gustul meu.
Am descoperit site-ul Lenjerii de pat outlet care sincer m-a incantat peste masura.Deja am adaugat cateva lenjerii de pat si urmeaza sa le achizitionez.
Aceasta este prima dintre ele.
Detalii produs:

Cearceaf pat: 230 x 225 cm
Cearceaf pilota: 200 x 232 cm
Fete de perna: 50 x 75 cm (2 bucati)
Tip inchidere: prin fermoar
Decorare: imprimeu 5D de calitate premium
Material 100% bumbac satinat
Se poate comanda de aici daca doriti Lenjerii de pat .
Ba chiar exista si o promotie de 1+1 gratis.
Aceasta promotie o puteti vizualiza aici Lenjerii de pat Pucioasa .
Termenul de livrare este de 2 zile lucratoare cu curier rapid.Plata produselor se face in sistem ramburs,adica platiti in momentul primirii coletului de la curier.
Eu de abia astept sa le primesc!!

Comentarii

Postări populare