Lista mea de dorinte:))

 De-a lungul timpului am folosit mai multe produse cosmetice si acum mi-am infaptuit o lista cu ele.Mai bine zis o lista a dorintelor:))
  E adevarat ca am tenul mai sensibil si nu pot folosi orice gen de machiaj dar majoritatea sunt bune.Cele care nu au fost bune sau le-am gasit mai multe nereguli voi face alte postari.
 Si sa incepem.
 1.Lapte demachiant cu miere si musli bio
Elimina perfect machiajul si lasa un ten catifelat.E tot ceea ce ne dorim toate nu?Si la pretul modic de 18,9 ron chiar e perfect.

2.Trusa profesionala make-up.
Cea pe care o vreau eu are 180 culori si sunt foarte pigmentate.Am vazut la o miresica care a primit-o si o vreaaau!

 3.Tratament pentru stimularea cresterii unghiilor

Il cumpar regulat de la Ladys si este foarte bun.Il folosesc de 4 ani de cand sunt reprezentant Ladys.Costa doar 10 ron. 
        4.Blush La Roche-Posay
E o minunatie nici nu stiu cum sa descriu acest blush.Se potriveste oricarui tip de ten iar daca ai tenul mai sensibil nu este nici o problema.
5.Apa de toaleta Nina by Nina Ricci.




Cam atatea.Cam putine,nu?
Voi ce produse aveti in lista de dorinte?


Comentarii

Postări populare