Review lapte catifelant pentru corp cu ulei de masline Yves Rocher

 M-am inscris si eu la Yves Rocher la insistenta unei matusi.Am aflat putin mai tarziu ca de fapt aceasta insistenta ascundea un produs gratuit pentru ea.
 La inscriere eu am primit cadou binecunoscutul set de 3 genti.
 De atunci folosesc regulat produse Yves Rocher si pot spune ca unele chiar sunt indispensabile.
 Mai mult folosesc produse de ingrijire insa folosesc si machiajurile care,pentru ochii mei sensibili sunt dumnezeiesti.
 Printre multiplele comenzi s-a gasit mereu un  produs preferat.Si culmea,de vreo 2 ori l-am primit gratuit.
 Este vorba despre laptele catifelant pentru corp cu ulei de masline.
 Are o textura onctuoasa,care se absoarbe rapid in piele.Partea buna este ca hidrateaza intens pielea si in scurt timp de folosire am avut o piele de bebelus.
Contine numai ingrediente de origine vegetala,Yves Rocher nu incurajeaza testarile pe animale.
Este ambalat in flacoane de cate 400 ml iar pretul sau este oscilant.
De exemplu oferta actuala este de 29 ron.
Eu,una,il ador pur si simplu.
 Voi ce produse de la Yves Rocher folositi?

Comentarii

Postări populare