In asteptarea bebelusului..Patuturi copii

  Hei ce faceti dragilor?:)
Azi vreau sa va impartasesc o experienta mai mult decat placuta.In curand voi deveni mama pentru prima oara si sunt foarte fericita.
Insa fericirea mea este "umbrita" de enormele cumparaturi pentru bebelus,pentru camera si pentru confortul lui.
Am decis sa nu dau crezare vorbelor si superstitiilor din popor cum ca nu ar trebui sa pregatesti nimic pentru copil decat dupa nasterea lui.Ei bine mie mi se pare o prostie pentru ca la cat de agitata sunt acum cu toate pregatirile nu cred ca as suporta sa fac asta dupa nasterea lui.In loc sa ma bucur de bebelus si sa petrec timp cu el sa fiu zapacita ca nu am patut sau ca nu am mobilier sau hainute.
Pentru confortul meu am ales sa imi fac cumparaturile online si cel mai indicat site este www.bekid.ro ,specializat in tot ceea ce inseamna BEBELUS;)Din recenziile citite am observat ca conceptul Bekid este preferat de mii de parinti.
Cele mai cautate produse sunt patuturi copii
Eu am vizualizat produsele si mi-au ramas ochii la doua patuturi dar inca nu stiu pe care il voi alege.Sper sa ma ajutati:)
Prima varianta:Patut Teddy


Este un patut simplu ce mi-a atras atentia imediat.Este foarte ieftin si daca va intereseaza mai multe detalii il puteti vizualiza aici http://www.bekid.ro/masa-si-odihna/patuturi-copii/patut-copii-din-lemn-klups-teddy-with-stars-cires.html

A doua varianta:Mobilier Transformabil






Mobilier lemn cu sistem de leganare Bertoni, Maxi, Culoare Beech, 70/160, 
Caracteristici:
- functie de leganare si blocare a balansului;
- dulap separat cu 3 sertare ce poate fi montat pe ambele parti( poate fi folosita ca masuta de infasat);
- blat saltea reglabil 2 pozitii;
- prevazut la partea inferioara cu doua sertare

Se poate vizualiza aici pentru a va forma o parere mai buna:
http://www.bekid.ro/masa-si-odihna/patuturi-copii/mobilier-transformabil-din-lemn-maxi-plus-beech.html 

 Aceste doua patuturi mi-au ramas in minte dupa ce am vazut zecile de produse de pe site.Insa nu ma pot decide pe care sa il aleg.Mi-ar placea cel simplu dar si cel multifunctional.
Voi ce spuneti?

 

Comentarii

Postări populare