Pantofii pasiunea mea

Se pare ca anotimpul deja s-a schimbat si cred ca suntem in plina toamna.Un anotimp mai mult sau mai putin placut.Pentru mine e perfect.Niciodata nu am adorat caldura verii.In plus pot sa port incaltamintea mea preferata:botinele.
Anul trecut mi-am achizitionat o pereche de botine cu blanita mai potrivite de iarna,iar acum le-am gasit la pret redus.




Sunt foarte comode mai ales daca sunteti invitata la o petrecere si vreti sa dansati ceva mai mult:)
Se pot comanda de pe site-ul www.matar.ro la pretul de 89 ron.Se numesc Botine Lucille si sunt disponibile si pe alte culori.
 In urmatoarele randuri vreau sa imi alcatuiesc wishlist-ul pentru toamna asta.Cine stie poate va regasiti si voi.



Ce pot sa spun?Sunt o fana a tintelor:))
Botinele Raissa au un toc inalt de 14 cm,sunt din piele ecologica si sunt la reducere.
Le gasiti tot pe site-ul www.matar.ro si aveti de ales intre 2 culori.



De mult imi doresc o pereche de pantofi sport cu platforma ascunsa si iata ca mi-am gasit un model interesant.
Se pot achizitiona de pe site-ul www.depurtat.ro si se numesc Pantofi sport Reiko Albi .
Cam atat cuprinde lista mea de incaltaminte pentru toamna.Va invit sa descoperiti si voi preturile mici de pe aceste site-uri.
 

Comentarii

Postări populare