Despre mine

Ca tot este la moda postarea "DESPRE MINE" am decis sa scriu si eu pentru a ne cunoaste mai bine.
Si o sa incep cu inceputul.Numele meu este Nicoleta si ador sa scriu si sa citesc!Am decis sa ma las purtata de val si sa imi incerc talentul,ce-i drept e cam neslefuit dupa cum se observa in postarile mele anterioare.
Recunosc ca sunt o fana infocata a erei digitale de aceea aproape orice nelamurire am, eu caut informatii despre subiectul respectiv pe internet.
De curand am devenit mamica unui baietel superb pe care il ador si caruia ii dedic mult timp.De aceea pasiunile mele vor trece pe locul 2,fara suparare:))
Momentan nu lucrez nicaieri dar am mici venituri din diverse activitati.De exemplu sunt reprezentant Ladys de 5 ani si mi-am format o echipa din urma careia mai castig niste banuti.Puteti incerca si voi,mai multe informatii gasiti pe site-ul lor http://ladys.ro
Mai cochetez si cu lucrul handmade mai mult cu bratarile din margele.Acum am inceput sa creez si martisoare din fimo.Recunosc ca aceasta activitate imi place la nebunie.Puteti vedea cateva lucrari pe pagina de facebook Bratari handmade
Nu prea folosesc cosmetice doar daca am neaparata nevoie.Nu ma intelegeti gresit asta nu inseamna ca nu folosesc deloc.Am un ten curat spre norocul meu si folosesc doar crema pentru fata pentru a-i reda elasticitatea.Intr-un articol viitor voi vorbi atat despre ea cat si despre noua crema de corp Cherish de la Avon.De fapt despre toata gama Cherish.
Cea care m-a inspirat sa scriu este Diana,autoare blogului Brilliant Beauty .Cand am vazut cu cata pasiune scrie si cata pasiune pune in articolele ei am decis ca este momentul sa las frica la o parte si sa ma apuc de treaba.
Cam atat despre mine.

Comentarii

Postări populare