Ce faci azi?

  Dat fiind faptul ca afara ploua si ador lucrul asta pentru ca acum pot citi si eu in liniste si fara a fi deranjata de nimeni.Azi mi-am propus sa incep prima carte din seria Gossip Girl si anume "Stiu ca ma iubiti".In acest prim "episod" este vorba despre intoarcerea Serenei o tanara care v-a da peste cap vietile celor din jur.Abia astept sa savurez lectura.
  Mi-e si rusine ca fiind o cititoare inraita inca nu am apucat sa citesc nici o carte din aceasta serie.
  Dar azi incep.
  Numele celorlalte carti sunt:
-"Vreau totul"
-"Pentru ca merit"
-"Cum imi place mie"
-"Pe tine te vreau"
-"Nimeni n-o face mai bine"
-"Cei mai buni dusmani"
-"Doar in visele tale"
-"Cum as putea sa te mint?"
  Daca doriti sa lecturati si voi o puteti cumpara de aici http://bit.ly/GossipGirlSeries
 Tin sa mentionez ca aceste carti sunt un fel de Sex and the city pentru adolescenti.
 Va urez o zi "lecturoasa"!

Comentarii

Postări populare