Cosmeticele bio

   In acest articol vom discuta despre cosmeticele bio.Cu totii stim cat de esentiale sunt pentru sanatatea noastra.Creme fara parabeni,demachiante neiritante sau daunatoare pentru ten sunt exact ce ne-am dori.
  Cele mai bune produse pe care le folosesc eu sunt:
-pentru ingrijirea parului folosesc sampon regenerant GOLD. Samponul curata in profunzime, formula sa delicata restabilind echilibrul scalpului. Acesta ofera volum, putere si stralucire parului, facandu-l usor de pieptanat. Este potrivit pentru utilizare zilnica.
Ingrediente:SeanaminFP(extractmarin),uleiesentialde lavanda, pantenol, tensioactivi derivati din nuca de cocos si de zahar. Continut: 200 ml
Samponul se poate cumpara de AICI .
 -pentru ingrijirea TENULUI

 Crema ideala pentru tenul uscat si obosit.Datorita proprietatilor cosmetice stimulative si revitalizante ale laptisorului de matca si polenului din flori, hidratarii datorate germenilor de grau si Aloe Vera, efectului calmant si regenerant din laptisor de matca si vitamina E, actioneaza benefic asupra ridurilor si reda luminozitate tenului. 
 Se poate cumpara de AICI

In plus aveti reducere 20% daca folositi codul de reducere ARGAN20 doar pentru cei care citesc acest blog.
Cumparaturi placute! 

Comentarii

  1. Am cumparat si eu.mersi pt codul de reducere.mi-a fost de mare ajutor.Cristina

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare